تور قطار جنگل ابر

مدت زمان

2 روز

اندازه گروه

18

نوع تور

گروهی

مبدا

تهران (تهران)

مقصد

شاهرود (سمنان)

توضیحات

🔻 تور جنگل رویایی ابر و بسطام با قطار 🔻
مدت تور : دو روزه 
درجه سختی : 2 از 5
*کنسلی این تور تابع شرایط و قوانین اعلامی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کل کشور می باشد و ساعات حرکت حدودی بوده و متعاقبا از طریق گروه تور اعلام می گردد .

رزرو

شروع قیمت 3,900,000 تومان

تمامی قیمت های نمایش داده شده براساس جستجو شما بوده و قیمت نهایی می باشد

برنامه سفر

روز اول: ساعت 8صبح با قطار سالنی تهران را به مقصد شاهرود ترک می کنیم. صبحانه و میان وعده را داخل قطار سرو کرده و ساعت 13.30 به سرزمین ابرها می رسیم. با وسیله نقلیه محلی به روستای ابر برای صرف ناهار و چای حرکت کرده، بعد از سرو ناهار در خانه بومگردی به جنگل های هیرکانی رفته و در صورت تمایل پیمایش سه ساعته خواهیم داشت. درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا غروب از زیبایی های اقیانوس ابر لذت می بریم. سپس به محل اقامتگاهمون رفته و بعد از صرف شام، دورهمی در کنار آتش خواهیم داشت و لحظات شیرین همنشینی با همسفران را با خوردن چای ثبت می کنیم. 
روز دوم:  بعد از صرف صبحانه محلی بازدیدی از مقبره های دو نفر از عارفان نامی ایران، شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزید بسطامی خواهیم داشت. سپس به آبشار مجن رفته و از خنکای آبشار در تابستون لذت میبریم. بعد از صرف ناهار، عصر هنگام به ایستگاه راه آهن شاهرود رفته و شهر عارفان را با کوله باری از خاطرات خوش ترک می کنیم. حداکثر تا ساعت 22.30 در تهران خواهیم بود.

تصاویر

آیا می خواهید تورهای خود را از طریق وب سایت ما بفروشید؟

ثبت نام خود را آغاز کنید